20090529

You'll have to wait..





Hooooooii, vandaag zul je niks meer van me horen, morgen zul je ook niks van me horen, en zondag misschien. Zoals ik al had verteld, ben ik dit weekend weg, nouja, ik kom wel thuis, maar dat is echt maar twee of drie uurtjes, en daarin moet ik nogal haasten.. Duss.. ik zeg: een heel fijn weekend, en je ziet me wel weer verschijnen. Liefs.

Hellooooo, today you won't hear anything of me anymore, tomorrow you won't hear anything of me, and sunday maybe. Like I told you, I'm off this weekend, well, I will be home for two or three hours, and then I have to hurry.. Sooo.. I say: have a nice weekend, and you will see me appear again. With love.

1 comment:

  1. Hellooo.
    Nou, ik ga dat haarbandje dus maar niet kopen :)
    & mijn hakken heb ik in eindhoven gekocht in een los winkeltje..
    En over mijn 'spiegefoto's', daar heb je ook helemaal gelijk in. Ik irriteer me daar ook altijd aan, maar aangezien wij geen camera met zelfontspanner hebben.. dus misschien vraag ik mama voortaan wel hihi.
    Bij mijn vader heb ik wel een spiegelreflex & over 2,5 maandben ik jarg.. du wie weet ;D
    ik volg je blog :)

    liefs

    ReplyDelete

Thanks for your sweet comments ♥