20090517

If you don't know a title



Shirt and necklace: H&M (my mom bought it, but it was too small for her), Skirt: Outfitters Nation, Belt: Vintage

Damn, en nou is het weekend alwéér voorbij, shit! Gelukkig is het donderdag Hemelvaartsdag, dus hoeven we maar 3 daagjes naar school. Dat is dan zeker wel weer prettig. Oh, mijn zus' examens beginnen morgen trouwens, heel veel succeees (allemaal)! Dit weekend niet zo heel veel bijzonders gedaan, eigenlijk. Zaterdag gehockeyd en met 3-1 gewonnen. 's Avonds met Maaike en Chloé bij ons in de tuin in de jacuzzi geweest, was echt super gezellig! Vandaag huiswerk gemaakt en m'n agenda 'gepimpt', zoals je ziet op de tweede foto. Lig nu in bed met m'n Macbook, en ik ga bijna slapen. See you later alligator!

Damn, the weekend is over agaaain, shit!  I'm happy it's Ascension Day thursday, so we just have to go to school for 3 days. That's absolutely very pleasant. Oh, my sister's exams start tomorrow by the way, so good luck (everybody)! I haven't done very much this weekend, actually. Saturday I've played a hockeygame, what we've won with 3-1. In the evening I've been in the jacuzzi in our garden with my friends Maaike en Chloé, it's was very nice! Today I've made my homework and 'pimped' my diary, like you can see on the second picture. I'm laying in bed now with my Macbook, and now I'm going to sleep. See you later alligator!

7 comments:

  1. Like it!
    Moet je morgen naar school aan doen :)

    ReplyDelete
  2. Dat boek is echt leuk gekaft!!!

    with love jessi

    ReplyDelete
  3. Like the outfit!
    Bedankt voor je reactie, over je opmerking, daar heb je gelijk in! Ik heb direct me foto's vergroot. Nouja bij het uploaden dan, ze zijn nu iets groter.
    I like your blog! I'm going to follow you!
    Ik las dat je laatst een account heb gekregen op lookbook, dat is great!
    Die site is echt AAAHHH! Super!
    x, fashion-nerdic.

    ReplyDelete
  4. cool!!
    wil je ook op die van mij kijken??

    ReplyDelete
  5. leuke outfits ! ik heb die ketting ook haha, alleen dan in het goud. ik vind dat je een leuke blog hebt. ik hou je in de gaten haha, jij mij ook ? (:
    xxx

    ReplyDelete
  6. leuke foto en outfit! voor zover het te zien is dan haha. je had reclame gemaakt voor je blogspot in mn gastenboek, dus ik dacht laat ik eens een kijkje nemen:)! mijnes is trouwens; www.whatamiwearingthisday.blogspot.com

    xx

    ReplyDelete

Thanks for your sweet comments ♥