20090503

Home sweet home

Yes, i'm back home. Gisteren wel veel files en vertragingen gehad, maar we waren rond 9 uur thuis (de planning was ergens rond 6 uur). Gisteravond nog (voor de eerste keer) in onze jacuzzi geweest, en wow, wat is dat een cool ding, haha! Nou, nu nog lekker 3 daagjes vrij, waarin ik m'n huiswerk moet maken, tenminste.. dat wat ik nog niet gedaan had. Hier een foto van mijn gladiatorpumps uit Zweden, ik ben er echt super blij mee! Oh, en gisteren toen ik thuis kwam lag m'n H&M bestelling ook op de mat: die zwarte gladiatorpumps, maar die lijken behoorlijk veel op deze uit Zweden, dus ik ga ze maar terugbrengen.. Of ik verkoop ze op internet, moet nog even kijken, of er veel vraag naar is! Zoek je ze in maat 40? Dan heb ik ze voor je!


Shoes: Skopunkten

No comments:

Post a Comment

Thanks for your sweet comments ♥