20090501

The last night



Foto's door mij

Pfoe, wat een dag was dat gisteren, ben toch wel blij dat ik daar niet in Apeldoorn was, zeg! Ik lig nu in m'n bed voor het laatste nachtje in Denemarken, met laptop op schoot. Ik ben echt moe, dus het licht gaat zo uit. Vandaag was gewoon weer een chille dag, zoals de rest van de dagen hier. Vanmiddag even naar Ringkøbing geweest, 'grote' stad hier in de buurt, daar een jeansshort en platte gladiatorsandals gekocht, en ik ben er weer blij mee, jullie krijgen ze nog wel te zien, nu te laat om nog foto's te maken. Morgen (ondertussen vandaag) dus alweer terug naar huis.. Gaat echt veel te snel zo'n week. Gelukkig hebben we nog tot woensdag vrij!


1 comment:

  1. Nice pics sweetie!
    Wil je nieuwe spullen wel snel zien hoor, ben benieuwd :)

    ReplyDelete

Thanks for your sweet comments ♥