20100228

what a weekend



Blue H&M sweater

I've shopped in Utrecht friday. This sweater is one of my purchases, further I bought a white shirt, black top, a sports pants and sunglasses. I will show you them later, I didn't had the time to make more pictures, cause I've been going out yesterdaynight (that was a misser) and today I had to do a lot for school. Oh, and by the way: my H&M order has arrived, I love the pull but I don't really like the dress, it's not that light and summery as I espected, unfortunately!

Ik heb vrijdag gewinkeld in Utrecht. Deze trui is een van m'n aankopen, verder heb ik een wit shirt, een zwart hempje, een sportbroekje en een zonnebril gekocht. Die zal ik je later nog wel laten zien, ik had geen tijd om meer foto's te maken, want gisteravond ging ik uit (dat was trouwens drama) en vandaag moest ik veel voor school doen. Oh, en trouwens: m'n H&M bestelling is binnen gekomen, ik vind de trui erg mooi, maar het jurkje vind ik niet zo leuk, hij is heel zwaar en gebreid, hij is niet zo luchtig en zomers als ik had verwacht, helaas!

2 comments:

  1. hele mooie sweater en sieraden! =)

    ReplyDelete
  2. hee tess
    ik weet niet of je me nog herkend maar ik ben dat meisje dat jou herkende op het hockeyveld:P
    ik kijk best vaak op je blog omdat ik het leuk vind hoe je schrijft en hoe je met mode bezig bent! zelf heb ik ook een blog, maar doe er bijna niks mee en die is lang niet zo leuk als die van jou! maar ik kwam op een blog terecht, en moest meteen aan jouw blog denken! vandaar dat ik maar even reageer.. dit is de link: http://tavi-thenewgirlintown.blogspot.com/ misschien vind je t wel leuk! nou, succes nog met bloggen!
    liefs maud

    ReplyDelete

Thanks for your sweet comments ♥