20091003

"Sexy boots. Get on your boots, yeah."




Jeeeeej, ik heb nieuwe laarzen! Ik wilde graag zwarte laarzen met een hak met een riempje eromheen (het liefst een studsriempje). Ik ga er misschien nog een studsriempje bij maken, of studs op het riempje zetten (dat vind ik een beetje zonde denk ik). Ik heb ze donderdag gekocht bij de drie dwaze dagen van de bijenkoooorf. Love them.

Jaaaay, I've got new boots! I really wanted black heeled boots with a belt (with studs). I think I'm going to make a extra belt with studs or something, or studding the belt (but I think that's a pity for the belts). I've bought them thursday at the 'drie dwaze dagen' at the bijenkorf. Love them.

2 comments:

  1. Die zijn echt vet. Zwarte laarzen zijn sowieso vet. Ik heb ook zwarte and I love it.

    ReplyDelete
  2. Nee, ik vind ze net niet.
    Maar je blog blijft vet

    ReplyDelete

Thanks for your sweet comments ♥