20091029

jochemmyjer

Ooooohmygod, gisteren was zooo'n leuke dag! Ik kwam thuis en mijn moeder zei dat op de twitter van Jochem Myjer stond dat hij 2x2 kaartjes voor de show van gisteravond in Almelo weg ging geven, waar ik woon dus. Hij zou dan om kwart over vijf twitteren in welk restaurant in Almelo hij zat te eten en wie daar het eerst was (2x kans) kreeg 2 kaartjes. Ik had 's middags over school op de een of andere manier al de hele tijd met Chloé over hem zitten praten, dus toen ik het hoorde zei ik: "Dat moet ik echt samen met Chloé gaan doen". Chloé en ik zijn wel zo gek, dus deden het en we zagen 'm om 5 uur, toen wij naar het restaurant dat we dachten dat het was -een gokje- toelopen. Toen wisten we dus eigenlijk al dat we hadden gewonnen! Er kwam helaas nog een andere vrouw bij, en met z'n 3en hebben we voor de deur staan wachten, tot hij het op Twitter zette (met iPhone in de aanslag). Toen het er op stond zijn we meteen naar binnen gerend! Het was echt heeeeul grappig. Super ervaring, en de voorstelling was echt top! Oh, trouwens, als je Jochem Myjer niet kent, bekijk dan dit filmpje even.

I just can't explain my story in English. Well, actually I can tell you I've won tickets for a show of a very popular comedian in Holland yesterday. It's hard to get tickets for him on a normal price. How we won: he placed a tweet on twitter he was going to give away 2x2 tickets for his show yesterdayevening, he was going to place another tweet at 5.15 pm where he was eating on that moment, the first 2 would get (both) two tickets. Chloé and I gambled on the right restaurant, so we saw him walking to it. There was one other women after us, but we had two tickets, so we were very very very happy!


2 comments:

  1. Superleuk! Ik ben ook naar zijn show geweest en sta ook nog met hem op de foto. Hij is het leukst :D!

    ReplyDelete

Thanks for your sweet comments ♥