20090704

Tanned





Backstage pictures form the Viktor&Rolf fashionshow, source: models.com

Ik weet niet wat het is, maar ik heb iets met backstage foto's van fashionshows. Het heeft gewoon iets, haha! Gisteren leuk dagje gehad, overdag met een groep vried(inn)en naar het Lageveld geweest, daarna uit eten bij Nielz, wat heel lekker en gezellig was, en daarna naar de wiezo, een soort.. tja, volksfeest eigenlijk, hier in de buurt, daarna zijn we met z'n vijfen op 4 fietsen, waarvan 2 met lekke band, naar huis Fleur's huis gegaan en hebben we daar geslapen. Vandaag lig ik al de hele dag in de tuin in het zonnetje, Shopalicious lezend. Ik ben nu alleen verbrand op het plekje op m'n rug waar nog geen zon was gekomen, haha, maar verder ben ik al behoorlijk bruin voor mijn doen, en dat plekje dat trekt wel weer bij. Ik heb verder (nog) niet zoveel plannen voor vanavond en morgen. Fijne zaterdagavond!

I don't know what it is, but I've got something with backstage pictures of fashionshows. It just's got something, haha! Yesterday I've had a very nice day, I've been to 'het Lageveld' with some friends, after that I've eaten at Nielz, a very nice restaurant. In the evening I've been to the 'Wiezo' with some friends, and at night we had to bike back with 5 people and 4 bikes, of which 2 bikes had a flat link (?) to Fleur's, where we've slept. Today I'm lying in the sun, reading Shopalicious. I'm burned now at by back, at some place where the sun hadn't been before, haha, but I'm pretty tanned, more than normaly around this time, but that placet will improve. Further I don't have many plans for tonight and tomorrow (yet). Have a nice Saturday evening!

No comments:

Post a Comment

Thanks for your sweet comments ♥