20090701

To hot to wear more




Hotpants Topshop | Top Gina Tricot | Flipflops Abercrombie & Fitch

Hallo allemaaal, dit is wat ik vandaag aan heb, met 30 graden heb ik gewoon niet de behoefte om m'n outfit heel veel interessanter te maken.. Vandaag ben ik naar het de kapper geweest, er is niet zo veel veranderd, er is gewoon weer een stukje af en het ziet er weer wat gezonder uit. Vandaag zou ik eigenlijk gaan zwemmen bij de Mors als turnafsluiting, maar helaas ging dat niet door, omdat ik geen vervoer had.. Uiteindelijk ben ik wel (net als gisteren) naar het Lageveld geweest, dat is hier dichterbij, dus kon ik met de fiets. Dat was heel gezellig, weer lekker beetje bijgekleurd.. Nu zit ik in de achtertuin pizza te eten, hele lekkere pizza, haha! Er is verder niemand thuis. Morgen ga ik met Chloé winkelen in Enschede, het wordt alleen nogal warm, dus we kijken wel hoe dat uitpakt.. Fijne dag nog allemaal!

Hello everybody, this is what I'm wearing today, at 30 degrees (Celcius), I don't feel in for making my outfit much more interesting.. Today I've been to the hairdresses, there's no big change, it just cut, so it doesn't seem so dead anymore. Today I would go to the swimming pool 'de Mors' because it's the end of the gymnastics season (and I'm quiting gymnastics), but I couldn't make it, 'cause I didn't have transport.. Now I've been to 'het Lageveld', some kind of water nearby here, so I could make it at my bike. That was really sociable, I'm tanned a little.. Now I'm sitting in the backyard, eating a pizza, very nice pizza, haha! I'm homealone now. Tomorrow I'm gonna shop with Chloé, but It's gonna be very hot again, so we'll see what we do.. Have a nice day everybody!

5 comments:

  1. ziet er weer leuk uit!

    ReplyDelete
  2. dat broekje van de topshop is echt leuk!
    topshop is ook zo leuk he,
    toen ik in londen was, was ik daar ook.
    maar ik doe niet aan bestellen,
    dus eigenlijk koop ik er nooit wat haha.
    xxx

    ReplyDelete
  3. tesssssss!
    ik keek even rond, echt super leuk dit! haha :)
    en dat broekje dat je hier aan hebt.. waaaaauw! hihi :D fijne vakantie! -xxx-

    ReplyDelete

Thanks for your sweet comments ♥