20090405

Yes, i've got a blog (too)!

Ja, ik geef toe, ik kom tegenwoordig veel blogs tegen van meisjes van rond mijn leeftijd. Ik dus ook. Ik vind het zelf echt superleuk om blogs te volgen, dus ik hoop dat jullie mijn blog ook leuk zullen gaan vinden om te volgen. 

Ik zal me dan maar eerst eens even voorstellen. Ik ben Tess en ik ben 15 jaar oud. Ik woon in Almelo, dat ligt in het oostelijke Twente in Overijssel. En ik zal je vast vertellen: goed winkelen kun je hier niet. Dat brengt me op een van mijn passies: winkelen. Welk meisje vindt dat nou niet leuk? (oké, een klein aantal..) Ik zit in de derde klas van het gymnasium, en daar heb ik het best druk mee. Daarnaast turn én hockey ik ook nog eens. Druk leven dus, maar toch wil ik graag een blog bijhouden. Ik zal proberen regelmatig wat te posten!

Kusje,
Tess

No comments:

Post a Comment

Thanks for your sweet comments ♥