20090425

Let's travel around the world





Jaaaa, daar  ben ik dan (eindelijk) weer! Ik had gezegd vrijdag voor Zweden nog even iets te posten, maar dat schoot er echt even tussendoor, zeg! Ik heb zoveel megemaakt deze week en hij is zo supersnel gegaan. Gisterochtend zat ik nog in Zweden, vanacht heb ik in m'n eigen bedje in Nederland geslapen, en nu zit ik ongeveer 200 meter van de Deense zee! Het was echt geweldig in Zweden, zo'n prachtig land, en super gastvrije mensen, ik had een vet lief gastgezin. We hebben heel veel gedaan daar, ik woonde een half uur van de school af, en de school is net een soort basisschool, echt allemaal heel anders daar. Ik ga deze week lekker genieten en uitrusten in Denemarken, ik heb hier m'n MacBook en draadloos internet, dus je hoort nog wat van me!

No comments:

Post a Comment

Thanks for your sweet comments ♥