20110729

On my way to Antwerp

Hi guys, a little post before I'm going to Antwerp, or actually, while I'm going to Antweep, because I'm in the train already. In my last post you can see my 'new' jewellery stand, I forgot to say it is actually a CD stand of my brother, so that's pretty funny. I don't know of I have time to post in Antwerp, I'll only do that if I have time and if I feel like it. I'm back home monday in the evening! Have a nice weekend!

Hee allemaal, een korte post voordat, of eigenlijk terwijl, ik naar Antwerpen ga, ik zit nu namelijk in de trein. In m'n vorige post zie je m'n 'nieuwe' sieradenrekje, ik wilde nog zeggen dat het eigenlijk een CD rekje van m'n broertje was, wel grappig dus. Ik heb geen idee of ik tijd heb te bloggen in Antwerpen, maar dat zal ik alleen doen als ik er tijd voor heb en als ik er zin in heb. Ik kom maandagavond weer thuis! Fijn weekend allemaal!

2 comments:

  1. enjoy yourself in Antwerp :) x

    ReplyDelete
  2. Veel plezier (nog) in Antwerpen!
    Als mijn studenten ov is geactiveerd ga ik ook maar weer eens een dagje Antwerpen doen. Dan kan ik toch een retourtje krijgen voor 10 euro haha :D
    X

    ReplyDelete

Thanks for your sweet comments ♥