20100310

h&m garden collection





I bought this top from H&M garden collection today, and I love it! It's the perfect summer colour and the model is perfect, too. It's a bit longer at the back, it's just long enough! I've seen much more lovely things from the H&M garden collection on the internet, I'll show them once, so I think I'll buy more from this collection for the summer!

Ik heb vandaag dit hempje van de H&M garden collectie gekocht, en ik vind 'm echt leuk! Het is echt de perfecte zomerkleur en het model is ook perfect. Hij is een beetje langer aan de achterkant, precies lang genoeg! Ik heb meer geweldige dingen van de H&M garden collectie gezien op internet, die zal ik nog eens laten zien, dus ik denk dat ik meer van deze collectie ga kopen voor de zomer!

2 comments:

  1. super leuk!!
    maar de h&m garden collectie ligt toh pas vanaf 18 maart in de winkel??

    ReplyDelete
  2. Ohja, Garden Collectie is zeker nice, heb een paar dagen geleden ook een tuniektopdinges gekocht.

    ReplyDelete

Thanks for your sweet comments ♥